Peeling Dyniowy

Peeling Dyniowy to skuteczny peeling enzymatyczno-chemiczny przeznaczony dla skóry problematycznej, z nawracającymi problemami trądzikowymi, łojotokiem, rozszerzonymi porami i przebarwieniami pozapalnymi. Zabieg polecany jest również dla skóry dojrzałej z oznakami fotostarzenia. Niespotykany dotychczas w preparatach wyciąg z dyni został doceniony przez amerykańskich naukowców. Jest bogaty w witaminę C [10%], B1, B2, B6, PP oraz K. Doskonale sprawdza się w terapii wspomagającej leczenie trądziku aktywnego, hiperpigmentacji i starzenia się skóry. Wyciąg z dyni stanowiący 40% receptury, bogaty jest w beta-karoten, czyli prowitaminę A. Nowa procedura zabiegowa wzbogacona jest o koncentrat czystego retinolu w stężeniu 4%. Zarówno retinol jak i beta-karoten w wysokim stężeniu ulegają w skórze przemianom do kwasu retinowego, który działa bezpośrednio na poszczególne komórki w skórze. Reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając łojotok, tworzenie zaskórników, krost i zmian zapalnych. Aktywna witamina A jest także odpowiedzialna za powstawanie nowych włókien kolagenowych i elastynowych, dlatego jest szeroko stosowana w zabiegach ujędrniających. W skład peelingu wchodzi także kwas glikolowy [10%], mlekowy [10%] i salicylowy [5%]. W celu ograniczenia zmian grudkowo-zaskórnikowych oraz przebarwień pozapalnych, zabieg wzmocniony jest przez silne inhibitory tyrozynazy jak kwas azelainowy [10%] oraz kwas kojowy [5%]. Innowacyjnym rozwiązaniem jest zastosowanie probiotyków w postaci enzymów proteolitycznych otrzymywanych w procesie organicznego rozkładu dyni. Probiotyki zapobiegają namnażaniu się szkodliwych bakterii, przez co zmniejszają i niwelują ryzyko powstawania infekcji oraz problemów skórnych. Wyjątkowość zabiegu polega na regulowaniu pracy gruczołów łojowych oraz na balansowaniu mikroflory skóry, a nie tylko na efekcie złuszczania naskórka. Efekt widoczny już po pierwszym zabiegu.

Zaleca się wykonać serię 6 zabiegów co 14-21 dni.

Przeciwwskazania:

• Ciąża
  • Karmienie piersią
  • Choroby nowotworowe
  • Epilepsja
  • Stany gorączkowe/ antybiotykoterapia
  • Aktywna opryszczka
  • HIV/WZW/ inne choroby zakaźne
  • Doustna terapia retinoidami, pochodnymi witaminy A (wymagane 6 miesięcy przerwy)
  • Rozrusznik serca/ pompa insulinowa
  • Stosowanie leków sterydowych miejscowo, wziewnie i doustnie
  • Wykonywane zabiegi chirurgii i medycyny estetycznej na obszarze zabiegowym (przerwa min 3 tygodnie)